Kayıt OlŞifremi hatırlat
Etiketler
Abdül Kadir Çoban
29.12.2018
2018 yılında hacca iki kişi olarak gittik. Şirket yetkilileri ve diyanet görevlilerinden çok memnun kaldık. Konaklama ve aldığımız hizmetten çok ziyadesi ile memnun olduk. Bu yıl ve gelecek yıllar da ki haci adaylarına gönül rahatlığı ile burak turizmi tavsiye ediyorum.
Alpaslan İlhami Motur
Hac ve Umre ibadetimizin gerçekleşmesi noktasında hizmet aldığımız Burak Tur ve yetkililerine teşekkür ederiz. Layıkı ile hizmet aldık. Bu yıl da hac görevini yerine getirecek davet gelen hacı adaylarına mutlaka ve mutlaka Burak Tur dan hizmet almalarını öneririm. Bizlere de çok dua ederler , Burak tur görevlilerine de.
Muammer Kaya
29.12.2018
Allah işlerini rast getirsin. İki kişi gittik ve çok memnun kaldık. Ahmet bey olsun Ferit bey olsun Halit hoca Mustafa hoca Abdulaziz hoca Vahit hoca hizmet ve rehberlik konusunda gayet iyi idiler. Haklarınızı helal edin
Erhan Sonverdi
2018 yılında nasib olan Hac vazifemizi, Burak Tur'un harika rehberliğinde rahatlıkla eda ettik elhamdulillah. Baştan sona bizzat ilgi ve alakalarını, sıcak yaklaşımlarını hiç esirgemeyen şirket yönetimine, hem şirketten görevli, hem de Diyanet'ten görevli katılan tüm rehber hocalarımıza teşekkür ediyor, şükranlarımızı sunuyorum. Birlikte tekrar Umre ve Hac yapabilmeyi niyaz eder, fırsat olursa kültür turlarına da katılmayı arzu ederim. Selam ve sevgiler.
Dr. Ali Parlar
29.12.2018
Elhamdurillah 2018 hac vazifemizi Burak Tur ile yapma nasip oldu. Burak turdan Allah razı olsun diyorum çünkü, mekkede kaldığımız ortamda başka şirketlerde vardı, bu yüzden kıyaslama fırsatımız oldu. Arafattan önce sünnet olan 5 vakit namazımızı mina da kıldık. bu sünnetide yaptıran firma çok az. zaten bildiğim kadarıyla diyanet hiç yaptırmıyor. Allahım tekrar nasip ederse yine Burak Tur ile gideceğim.
Turgut Bayrakdar
Hac 2018 döneminde Burak Tur şirketi ile Hacı olmayı Cenabı Allah C.C. izniyle nasip oldu. Sirketin maddi ve manevi hizmetlerinden fevkalade memnun kaldık. Allah C.C. razı olsun.
Salih Kaya
29.12.2018
2018 yılında hac vazifemizi yapmak nasip oldu. Burak turla gittik. Allah cc razı olsun çok güzel hac vazifesi yapmak nasıl oldu. Medine görevli Halid hocama Mekkede görevli Mustafa hocama çok teşekkür ederiz. Hac çıkan arkadaşlarımız gönül rahatlığıyla tercih edebilir.
Zeliha Toprak
24.12.2018
Tur tur degil sanki aile sirketi. seckin ve elit kisilerden olusuyor. kisilik haklarina saygili, birbirlerine karsi hosgorulu kisilerden olusuyor. Can ve mal guvenligi saglaniyor. bu benim icin cok onemli. kisa surede cok yer gezmekte turdaki ark.larin uyumu ve turun deneyimi ile oluyor. cok cok memnun kaldik. zor bir ulke olmasina ragmen.rahat gecti. Rehberimiz super ahlakli, turkcesi iyi, samimi, sicak kanli evimizin oglu gibi. bir delikanli. turunda bir parcasi gibi. misirdan bir parca gibi. misir onsuz olmaz. darisi hindistan gezisine olur ins. tekrar tesekkurler.desteklerimizle boyle sirketlerin varligini surdurmeside bizlerin alakalariyla olur. saygilarimla.
Adem Kırca
28.11.2018
İnsan bilmediği şeyden korkarmış...bende mısıra gitmek istiyordum ama hangi tur şirketi ile gideceğimi bilmiyordum.acaba namazlarımı vaktinde kılabilirmiyim,yemekler islami usullere göre olurmu,yapılacak gezilerden bana maddi ve manevi feyiz sağlayabileceklermi,gezi programına riayet edebileceklermi vs.diye endişe ile bir tur şirketi arıyordum.bir arkadaşın tavsiyesi üzerine burak tur ile 15.11.2018 de mısır turuna katılmaya karar verdim ve burak turu bizzat kendim tanımış oldum..ve tam manasıyla güvenilir ve doğru bir kılavuz kaptan oldukları kanaatine vardım.bundan sonrada burak tur ile başka gezilere katılmayı düşünüyorum...burak tur ailesine teşekkür ediyorum...
Birnur Şahinoğlu (23. Dönem Samsun Milletvekili)
Burak Tura , çok teşekkür ediyorum.. Harika bir turdu.. Mısır en merak ettiğim ülkelerden biriydi,tur çok güzel ve dolu doluydu,program aynı uygulandı .. 👏👍
Mehmet Fatih YELMEN
26.11.2018
Şu anda bu satırları okuyorsanız muhtemelen sizin de bizler gibi aklınızda bazı sorular vardır.Bu soruların benzer olduğunu varsayarak 14-17 Kasım 2018 tarihli Kudüs turumuzun çok verimli ve memnun edici geçtiğini buraya yazmak ve endişelerinizi bir nebze olsun gidermek istiyorum.Öncelikle site tasarımları hem eşimin hem benim dikkatimizi çekmişti.İşlerini ciddiyetle yapan bir firma olduklarını hissettik ve turun her aşamasında bu hissiyatımızda yanılmadığımızı gördük.Ahmet bey oldukça özverili bir beyefendi ve rehberimiz Filistinli Muhammed bey de Kudüs tarihine oldukça hakim bir beyefendi.Merak edenler için belirtiyorum, Muhammed beyin konuşması gayet güzel anlaşılıyor, kulaklık sistemi kullanılıyor, ne zaman isterseniz su ikramı (pet şişe şeklinde) yapılıyor.Konakladığımız otelin Mescid-i Aksa bölgesine mesafesi yürüme hızınıza göre 8-10-12 dakika kadar ki oldukça makul bu...Oteldeki yemekler yeterli...Fakat ülkemizin hizmet sektöründe esasında bazı açılardan mükemmele yakın olduğunu da hatırlatmak gerekir.Kısacası, olumsuz bir şey bulabilmek için insanın hakikaten kendini zorlaması gerekiyor.Emek veren tüm Burak Tur ekibine teşekkür ederiz.Başka bir tur için uygun zamanı kolluyoruz.
Mehmet Fatih Özberber
23.11.2018
Burak Turla sadece bir Mısır'a değil aynı zamanda 8000 yıllık bir geçmişe ,tarihimize ,en güzel mimari örneklere,manevi büyüklerimizin civarına ,cesur ve başarılı liderlerin ardında bıraktıklarına ,antik Mısırın hazınelerine ,Ortadoğu'nun kendine has atmosferine yolculuk ettik.Yukarı Mısır turunun da aynı heyecan,gizem ve sürprizlerin bizi bekleyeceğinden eminim. bu nedenle yeni tur haberini beklemekteyim .İlginize teşekkürler..