Kayıt OlŞifremi hatırlat
Etiketler
Nafiz Karabulut
12.10.2021
Kazakistan ve Özbekistan turlarını yaptık ve sağlıklı bir şekilde evimize döndük.Bu turu düzenleyen Burak tur ekipleriyle son derece hiçbir aksaklık yaşamadan çok iyi bir şekilde rehberleri ile ve hizmetleriyle turu tamamlamış olduk kendilerine çok teşekkür ediyoruz.Burak turla beşinci tur seyahatimiz oldu,bugüne kadar yapmış olduğumuz tur seyahatlerinde kendileriyle veya ekipleriyle hiçbir sorun yaşamadık çok teşekkür ederiz.Başka turlarda inşallah görüşmek üzere.
Gulhanim salman
11.10.2021
Çok güzel ozenilmiş bir organizasyondu en küçük detaylar bile düşünülmüştü profosyenel bir ekip bir dakika boş değil
Sahure GÜNDOĞMUŞ
5 ekim 11 ekim KAZAKİSTAN ÖZBEKİSTAN turunuza katıldım çok memnun kaldım herkese gitmelerini tavsiye ediyorum muhteşem geçti
Buket Kıral
07.10.2021
1-4 ekim tarihli ucaklı gap turuna annem ve yakın dostlarımızla katılmıs olmaktan cok mutluyum oteller restoranlar çok güzel ve cok temizdi rehberimiz bilgili ve güler yüzlüydü tur yetkilisi ferit bey ilk andan itibaren dönüşte havaalanı cıkışına kadar bizi yalnız birakmadı bu keyifli tur için başta ferit bey olmak uzere rehberimize şoförlerimize ve emeği geçenlere sonsuz teşekkür ederim inşallah baska turlarda tekrar görüşürüz
ATİLLA ERSÖZ
SA.Ucakli GAP turu,tahminimden daha guzel gecti.Yasimiz sebebiyle biraz yorucu oldu ama cok guzeldi,ikinci gunde ancak kendimize geliyoruz.. Rehberimiz,cok sabirli,kibar ve tecrubeli bir kisiydi.... Her bolgeyi en guzel sekilde degerlendirdi,tarihi bilgi ile tamamladi.Rehberimizden cok memnun kaldik,resimlere baktikca kendisini anip,ozleyecegiz... Ferit bey her konuda yardimciydi...ornek,zarif bir kardesimiz... Kaldigimiz oteller fevkaladeydi...yemekler zaten soyleyecek bir sey yok...Halfeti tekne turunu her zaman hatirlayacagiz... Sira gecesinde biraz yorulup,davulun gurultusunden basimiz sissede,hos,degisik bir hatira olarak kalacak.. Netice olarak,cok guzel bir seyyahatti...Her kese hararetle tavsiye edecegim.. Selam ve sevgilerle... Baska turlarda gorusmek uzere...Allaha emanet olun🌹🌹🌹🤲
Nesrin Eren
06.10.2021
1-4 Ekim GAP turuna Burak turla gittik. Başta Burak tur Yetkilisi Ferit bey olmak üzere rehberimiz ve şoförümüz de dahil herkes çok ilgili ve çok sevecendi. Kaldığımız oteller gittiğimiz restoranlar da oldukça özenli seçilmişti. Ayrıca namaz vakitlerine de gerekli hassasiyetin gösterilmesi bizleri çok çok memnun etti. Teşekkürler Burak Tur.
Müjde Demirkol
Başta tur liderimiz Ferit bey olmak üzere, rehberimiz ve şoförümüzün yakın ilgisi son derece memnun ediciydi. Kaldığımız oteller, gittiğimiz mekanlar, gezdiğimiz yerler güvenli, temiz ve keyif vericiydi.Burak Turizmle seyahat’ı herkese öneririm. Umarım başka seyahatlarda tekrar bir araya gelebiliriz.
Türkan Yıldız
06.10.2021
Daha önce de Fas-İspanya ve Balkanlar Turu’na gittiğimiz bir şirket olup gösterdikleri önem ve hassasiyet nedeniyle tekrar tercihimizdir.GAP Turumuzda son derece keyifliydi.Rehberimiz Sayın Ferit Şeker’e beyefendi tavrı ile her konuda yardımı ve sunduğu çözümler için ayrıca teşekkür eder, yeni turlarda tekrar seyahat etmeyi dilerim.Her şey çok güzeldi... Saygılar...
Işıl İcan
1 Ekim Uçaklı Gap turuna annem ve yakın dostlarımızla katıldık.Kaldığımız oteller,yemekler,tur rehberimiz;ilgisi,bilgisi ve tur şoförlerimize kadar çok memnun kaldık.Tur’un başından sonuna kadar bizi yalnız bırakmayan Ferit bey ve emeği geçen herkese tekrar teşekkür ederim.Fırsatlar dahilinde başka turlarda görüşmek dileğiyle.
SABİHA İCAN
06.10.2021
Güzel nezih bir geziydi .memnun kaldım ayrıca Ferit bey ve rehberimize teşekkürler .
Fatma Kayabaşı
05.10.2021
Çok memnun kaldım teşekkür ederim.
Ayşe Yekeler
28.09.2021
Burak turla ilk kez seyahat ettik. 23-26 eylül Bosna turuna eşim ve kızımla katıldık. Çok memnun kaldık. Rehberimiz çok iyiydi. Bizi çok güzel bilgilendirdi. Duyarlılığımız arttı. Konaklama, yemekler en iyisiydi. Gezilen yerler muhteşemdi. Teşekkürler Burak Tur. Başka turlarda görüşmek dileğiyle.